Monday, April 20, 2020

Outfits of week 16 and what I did

Monday 



My boyfriend slept with me, when we woke up we cuddled for a while and then he went home. I made myself some croissants and went back to bed, to watch a few episodes from La Casa de Papel. Normally I always eat my breakfast at the kitchen table, but sometimes I love to have breakfast in bed while watching TV. 

Manlief sliep bij mij, toen we wakker werden hebben we nog eventjes geknuffeld en vervolgens is hij naar huis gegaan. Ik heb toen croissantjes voor mezelf gemaakt, ben terug naar bed gegaan en heb een aantal aflevering van La Casa de Papel gekeken. Normaal gesproken ontbijt ik altijd aan de keukentafel, maar heel soms vind ik het heerlijk om in bed te ontbijten, terwijl ik TV kijk.



Monday's outfit.
I like my yellow Vero Moda sweater more and I think it's more beautiful, but this one is wamer. 

Outfit van maandag.
Ik vindt mijn gele Vero Moda trui leuker en mooier, maar deze is warmer. 

Sweater: H&M
Skirt: H&M
Shoes: Sonja Ricci, La Ballerina (my old ones)
Watch: Michael Kors Runway XL


Monday afternoon I went for a walk in the forest with Noé. That evening I had dinner with my mother, sister, her partner and my little niece, when they were gone, Noé and I snuggled up on the coach with a blanket. 

Maandagmiddag ben ik gaan wandelen in het bos met Noé. Die avond heb ik een hapje gegeten met mijn moeder, zusje, haar partner en mijn kleine nichtje, toen ze weg waren, zijn Noé en ik lekker op de bank gaan liggen met een dekentje. 


Tuesday 

Due to Good Friday and Easter I forgot to on turn my alarm, I woke up at 10.00 AM haha. That day I started in my PJ's. Later that day I wore the outfit from the day before. 

Vanwege Goede Vrijdag en Pasen was ik vergeten mijn wekker weer aan te zetten, waardoor ik pas om 10.00 uur wakker werd haha. Die dag ben ik de dag begonnen in mijn pjyama. Later die dag droeg ik de outfit van de dag ervoor. 


Cup of coffee while my computer is starting up. 
Kopje koffie terwijl mijn computer opstart. 

That night, after dinner I felt sick and went to bed early, that night I slept very badly. 

Die avond, na het avond eten voelde ik me ziek en ben ik vroeg naar bed gegaan, die nacht sliep ik heel slecht.


Wednesday 

Although I slep badly, luckily I felt better again on Wednesday. 
Ondanks dat ik slecht had geslapen voelde ik me woensdag gelukkig weer beter. 


Wednesday's outfit.
Entire outfit and shoes are from H&M, unfortunatly not available anymore.

Outfit van woensdag.
Gehele outfit en tevens schoenen zijn van H&M, helaas alle niet meer verkrijgbaar. 

Belt: Gucci Marmont
Bag: Gucci Marmont Mini


Enjoy the sun in the backyard. 
Genieten van het zonnetje in de achtertuin. 


I love Wednesdays because on Wednesdays my hubby and I are together. That evening we had pizza in the backyard (I had pizza with spicy salami, mushrooms and a little bit of spinach) after dinner we went for a little walk with Noé and had we had ice cream on the way. When we got home we watched te movie: Birds of Prey. In bed hubby gave me a massage, of course after giving me the tickle death again, sometimes he such a pain in the ass haha, but love him till death and wouldn't want to miss him, not even for one day. 

Ik hou van woensdagen omdat op woensdagen manlief en ik samen zijn. Die avond hebben we pizza van Casa Italia gegeten in de achtertuin (ik had een pizza met pikante salami, champignons en een beetje spinazie), vervolgens hebben we een wandeling gemaakt met Noé en hebben we onderweg een ijsje gehaald bij Ijsco Fantastico. Toen we thuis kwamen hebben we de film: Birds of Prey gekeken. In bed gaf manlief mij een massage, natuurlijk nadat hij mij weer eens de kieteldood gaf, soms kan ik hem echt achter het behang plakken haha, maar ik hou super veel van hem en zou ik hem voor geen goud willen missen. 


Thursday 


Thursday's outfit.
I bought this dress in Italy last year on a holiday. I matched my lipstick with the color of the dress. 

Outfit van donderdag.
Dit jurkje heb ik vorige jaar in Italië gekocht op vakantie. Ik heb mijn lippenstift gematcht met de kleur van mijn jurkje. 

Clutch: Louis Vuitton Toiletry Pouch 26


Lunchbreak, muesli with almond milk. 
Lunchpauze, muesli met amandelmelk.  




Coffee break with some delicious chocolades, which I got from the Easter bunny by mail. 
Do you also eat and snack more since you've been working at home? Normally I do not snack much, but lately I'm just eating and snacking, even chocolate and I've never been a chocolate fan.......

Koffiepauze met een aantal heerlijk chocolade bikkels, die ik van de paashaas had gekregen met de post. Eten en snoepen jullie ook zoveel nu jullie thuis werken? Normaal gesproken ben ik geen snoeperd, maar de laatste tijd eet en snoep ik alleen maar, zelfs chocolade en ik ben nooit echt een chocoladeliefhebber geweest...... 


That night I ate Wednesday's leftover pizza behind the laptop (I had to finish something for work). 
PS. Do you have an airfryer? Then don't throw away your leftover pizza, save it for the next day! Just 3 minutes in the airfryer at 200 degrees and it's almost as delicious as the day before. 

Die avond at ik de overgebleven pizza van woensdag achter de laptop (ik moest nog iets afronden voor het werk).
PS. Heb je een airfyer? Gooi je overgebleven pizza niet weg, bewaar hem voor de volgende dag! Even 3 minuten in de airfryer op 200 graden en de pizza is bijna net zo lekker als de dag ervoor. 


Friday


Friday's outfit.
Outfit van vrijdag.

Top: Vero Moda (not available anymore)
Skirt: Nelly (I made mine shorter)
Shoes: H&M (not availble anymore, found comparable ones: here)
Watch: Michael Kors Runway XL
Clutch: Louis Vuitton Toiletry Pouch 26


That afternoon,  hubby came to me earlier (normally he always come around dinner time and now he already was with me at 1 PM). Together we (hubby, my sisther, little niece and I) had lunch in the backyard, after the lunch we went to a walk along the river, called the Maas.

Die middag, kwam manlief eerder naar mij toe (normaal gesproken komt hij altijd rond etentijd en nu was hij er al om 13.00 uur). Samen hebben we (manlief, mijn zusje, nichtje en ik) geluncht in de achtertuin, na de lunch zijn we een stukje gaan wandelen langs de Maas. 


Saturday 


Saturday I had French toast for breakfast. 
Zaterdag had ik wentelteefjes voor ontbijt. 


Saturday's outfit.
I wore the same outfit as last Tuesday, only now with my black ballerinas.

Outfit van zaterdag.
Ik droeg dezelfde outfit als vorige week dinsdag, echter nu met mijn zwarte ballerina's. 


The rope of my umbrella was broken, after googling I found out you can easily make this yourself. My sister to helped me, we are both clumsy, so we laugh a lot, but we did it.

Het touw van mijn parasol was kapot, na wat googlen kwam ik erachter dat je dit heel gemakkelijk zelf kunt maken. Mijn zusje heeft mij geholpen, we zijn beide lomp, dus we hebben erg gelachen, maar het is ons uiteindelijk gelukt. 


At 19.00 PM hubby was with me again (jeeeej), we had dinner together, I made pasta with shrimps and zucchini, after dinner we took a walk with Noé and on the way we got ice cream again. 

Om 19.00 uur was hubby er weer (jeeeej) en hebben we samen gegeten, ik had pasta met garnalen en courgette gemaakt, na het eten hebben we een wandeling gemaakt met Noé en hebben we onderweg wederom een ijsje gehaald bij Ijsco Fantastico. 


Sunday


I told hubby that I had French toast the day before and he also wanted French toast, so I made them for us that Sunday morning. After breakfast we went back to bed for a nap. 

Ik had manlief verteld dat ik de dag ervoor wentelteefjes had gehad en hij wou ook graag wentelteefjes, dus heb ik ze die zondagochtend voor ons gemaakt. Na het ontbijt zijn we terug naar bed gegaan voor een dutje. 


Sunday's outfit.
Outfit van zondag.

T-Shirt: H&M (old)
Skirt: H&M 
Shoes: Sonja Ricci, La Ballerina (my old ones)
Necklace: Minitials
Watch: Michael Kors Runway XL

That afternoon we enjoyed the sun in my backyard, then hubby came up with the idea of inviting my sister, her boyfriend and little niece for dinner. He made pasta with salmon, zucchini and leek with pesto sauce (I forgot to take a picture). After dinner we had Ben & Jerry's Cookie Dough. In the evening we watched the documentary: Conor McGregor: The Notorious. 

Die middag hebben we genoten van de zon in mijn achtertuin, toen kwam manlief met het idee om mijn zusje, haar vriend en kleine nichtje uit te nodigen voor het avondeten. Hij maakte pasta met zalm, courgette en prei met pesto saus (ik ben vergeten een foto te maken). Na het eten hadden we Ben & Jerry's Cookie Dough. Die avond hebben we de documentaire: Conor McGregor gekeken. 


I hope you like my blog post. 
Love Dewi

Ik hoop dat je mijn blogpost leuk vindt. 

Liefs Dewi 

No comments:

Post a Comment