Wednesday, December 30, 2020

Review: RevitalTrax® Hyaluronic Serum

#reviewrevitaltrax #ervaringrevitaltrax #revitaltraxhyaluronicserum #ervaringrevitaltraxhyaluronicserum #reviewrevitaltraxhyaluronicserum #kortingrevitaltrax
Hello and welcome (back) to my blog.

Today's blog post is only available in Dutch. You can translate the blog post to English or any other language by using the translate button on the right.  

Hallo en welkom (terug) op mijn blog. 

Ik heb het afgelopen half jaar heel veel nieuwe skincare producten geprobeerd en getest. Nu ik vakantie heb, heb ik alle tijd om heerlijk te bloggen en de geteste producten met jullie te delen. 


RevitalTrax® Hyaluronic Serum

Dit zegt RevitalTrax® zelf over het Hyaluronic Serum serum: Het Hyaluronic Serum is een vochtinbrengend serum met 2% hyaluronzuur, wat naast collageen en elastine de belangrijkste huidstructuur componenten zijn in de strijd tegen huidveroudering. Hyaluronzuur wordt na uw 25e levensjaar niet voldoende meer aangemaakt dus het toevoegen ervan is zeer aan te raden. Geen enkele andere biologische stof kan zoveel vocht vasthouden als hyaluronzuur, wat resulteert in een verhoogde gladheid, verzachting, vermindering van rimpels en een gezonde huidbarrière. Een huid met een gezonde huidbarrière voelt voller aan en ziet er jonger uit.

- Hydrateert de huid
- Houdt de huid soepel en elastisch
- Vult fijne lijntjes op
- Maakt de huid strakker, gladder en zachter
- Geeft volumineuze en jeugdige uitstraling
- Kalmeert de zonverbrande huid 

Meer informatie

Hyaluronzuur is een lichaamseigen stof dat o.a. voorkomt in het bindweefsel, het speelt een belangrijke rol in wondgenezing. Tevens is hyaluronzuur het hoofdbestanddeel van de vloeistof in onze gewrichten waardoor deze soepel kunnen bewegen. Naarmate we ouder worden daalt de natuurlijke productie van hyaluronzuur. 

Hyaluronzuur is in staat om grote hoeveelheden vocht met elkaar te verbinden, daarom werkt hyaluronzuur hydraterend voor de huid. Omdat hyaluronzuur vocht kan aantrekken en vasthouden kan het fijne lijntjes verminderen, omdat het vocht als ware je huid opvult. Hyaluronzuur is geschikt voor elk huidtype. Het effect van hyaluronzuur is tijdelijk, zodra je stopt met het gebruik van hyaluronzuur zullen de effecten langzaam afnemen. De Engelse benaming voor hyaluronzuur is Hyaluronic Acid. 

Hyaluronzuur zit bijvoorbeeld ook in fillers. 

Ingrediënten

Aqua, Polyglycerin-6, Trehalose, Corn Gluten Amino Acids, Codium Tomentosum Extract, "vitis Vinifera (Grape) Seed Extract", Portulaca Oleracea Extract, Sodium Hyaluronate, Tocopherol, Creatine, Niacinamide, Polyglutamic Acid, Allantoin, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin.

Het serum op mijn hand.

Het serum in het pipetje.

Review

Ontzettend fijn serum, ik merk echt dat mijn huid meer vocht vasthoudt door het serum waardoor fijne lijntjes minder zichtbaar zijn. Ik vind RevitalTrax® een ontzettend fijn merk omdat de producten de beloftes nakomen die het bedrijf beweert. 

Prijs & Verkrijgbaarheid

RevitalTrax® Hyaluronic Serum is verkrijgbaar voor €29,- bij RevitalTrax® (gratis verzending vanaf €50,-). 

15% korting

Als je via deze link je inschrijft ontvang je 15% korting op de gehele assortiment van RevitalTrax® 


Ik hoop dat je mijn blogpost leuk vindt.
Liefs Dewi 


*Advertentie: Het product in deze blogpost is gesponsord door RevitalTrax®. Ondanks dat het product gesponsord is gaat het om mijn eerlijke mening. Het is in Nederland verplicht voor bloggers om te vermelden dat een product verkregen is. Meer informatie kun je vinden op de website van Reclame Code

No comments:

Post a Comment