Tuesday, October 6, 2020

Review: RevitalTrax® Anti-Aging Collagen Complex + GIVE AWAY!

#reviewrevitaltrax #ervaringrevitaltrax #revitaltraxcollageen #reviewcollageenpoeder #bestecollegageenpoeder #kortingrevitaltrax #ervaringrevitaltraxcollageen
Hello and welcome (back) to my blog.

Today's blog post is only available in Dutch. You can translate the blog post to English or any other language by using the translate button on the right.  

Hallo en welkom (terug) op mijn blog. 

Inmiddels ben ik 32 jaar en de eerste tekenen van veroudering worden langzaam steeds meer zichtbaar. Ik begin lijntjes te krijgen op mijn voorhoofd en merk dat mijn huid minder gehydrateerd is dan een paar jaar geleden. Als ik nu bijvoorbeeld een avond ga slapen zonder moisturizer te gebruiken merk ik dat meteen, mijn huid is dan de volgende ochtend een droger. 

Vanaf ongeveer je 25e levensjaar daalt de natuurlijke productie van collageen en vanaf ongeveer je 30e levensjaar worden de effecten hiervan langzaam zichtbaar. Als je ouder wordt, wordt de huid niet alleen slapper en droger, ook heeft de huid langer nodig om te herstellen.

Al een tijdje liep ik rond met het idee om een collageen complex te proberen. Zowel voor mezelf, om te kijken of je inderdaad resultaat ziet zoals beweert wordt, maar natuurlijk ook voor jullie.


Review

De afgelopen 7 weken heb ik RevitalTrax® Anti-Aging Collagen Complex getest. Op 15 augustus ben ik gestart om elke ochtend een stick RevitalTrax® Anti-Aging Collagen Complex toe te voegen aan mijn glas water. Dit heb ik 30 dagen gedaan. 

Na 2 weken gebruik merkte ik al verschil, mijn huid was minder droog, mijn lijntjes waren minder zichtbaar, mijn huid had een mooie healthy glow en ik merkte dat mijn nagels veel sterker waren en minder snel afbraken.


De foto's zijn genomen op het zelfde tijdstip, voor hetzelfde raam. 


Inmiddels ben ik 3 weken gestopt met RevitalTrax® Anti-Aging Collagen Complex. De reden waarom ik 3 weken gewacht heb met mijn review is omdat ik wou kijken wat er zou gebeuren als ik RevitalTrax® Anti-Aging Collagen Complex niet meer zou gebruiken. Ik merk dat mijn huid langzaam weer iets droger word, ook worden mijn lijntjes langzaam weer meer zichtbaarder. Mijn nagels zijn momenteel wel nog sterk en breken niet af, ook heb ik nog een mooie healthy glow. 

Het zal niet slechter worden dan voorheen, maar het collageengehalte in je lichaam neemt weer langzaam af als je ermee stopt (dit is namelijk een natuurlijk proces). 

RevitalTrax
® raad aan om dagelijks minimaal 6 tot 8 weken RevitalTrax® Anti-Aging Collagen Complex te gebruiken, daarna kun je om de dag een stick gebruiken om resultaat te behouden. Na 6 maanden gebruik zal bijvoorbeeld ook cellulite minder zichtbaar worden, want de huid op het gehele lichaam steviger en strakker worden.

Gebruik en smaak

De poeder heeft geen smaak, ik heb elke dag een glas water met 35cl inhoud ingenomen. Ook kun je de poeder mixen in andere dranken, bijvoorbeeld in je thee, vruchtensap, een smoothie en zelfs in je yoghurtOp de foto's heb ik echter een ander glas gebruikt (inhoud 20cl), voor de foto's vond ik dit glas leuker. 


Ingrediënten

Samenstelling per dagportie
1 stickADH%
Collageen Peptiden (VERISOL®)5.000 mg
Vitamine C (Ester-C®)100 mg125%
Zink (Zinkcitraat)10 mg100%
Biotin (D-biotin B8)2 mg4000%

*ADH% = percentage van aanbevolen dagelijkse hoeveelheid


Zoals je ziet in de bovenstaande tabel is VERISOL
® collageen het hoofdingrediënt. Collageen is een lichaamseigen eiwit dat voorkomt in bindweefsel en zorgt voor stevigheid en elasticiteit van de huid.

Wil je meer weten? Ga dan naar de website van RevitalTrax®

Onderzoek

Uit onderzoek (E. Proksch, 2014) is gebleken dat door de inname van 
VERISOL® het collageen en elastine in de huid structuur wordt verhoogd. 

De deelnemers ontvingen gedurende acht weken dagelijks 2500 mg VERISOL® of een placebo (poeder zonder actief ingrediënt). De huid van iedere deelnemer is voorafgaand aan het onderzoek objectief gemeten. Na acht weken was de objectief gemeten afname van rimpels gemiddeld 20%. Bovendien werd na 8 weken inname bij de met VERISOL® behandelde deelnemers een statistisch significant hoger gehalte aan collageen (65%) en elastine (18%) gedetecteerd in vergelijking met de met placebo behandelde deelnemers.

Prijs en verkrijgbaarheid
RevitalTrax
® Anti-Aging Collagen Complex is verkrijgbaar vanaf €39,- bij RevitalTrax®.

Give away (gesloten) en 15% korting
Via deze link ontvang je 15% korting op het gehele asortiment van RevitalTrax® en maak je kans op een gratis maanverpakking (30 sticks) RevitalTrax® Anti-Aging Collagen Complex. Ik mag namelijk 3 maandverpakkingen weggeven! Hoe leuk! 

Ik hoop dat je mijn blogpost leuk vindt. Liefs Dewi

*Advertentie: Het product in deze blogpost is gesponsord door RevitalTrax®. Ondanks dat het product gesponsord is gaat het om mijn eerlijke mening. Het is in Nederland verplicht voor bloggers om te vermelden dat een product verkregen is. Meer informatie kun je vinden op de website van Reclame Code


2 comments:

  1. Hey Dewi!

    Heb je toevallig ook een artikel geschreven over aparte vitaminesupplementen die je kan nemen om je huid te stimuleren? Ik ben aan het overwegen om met een vitamine C supplement te beginnen omdat ik denk niet voldoende binnen te krijgen door voeding alleen, maar weet niet zeker waar ik moet beginnen (voorlopig denk ik deze te nemen van Flinndal https://www.flinndal.nl/weerstand/vitamine-c), maar vroeg me af of jij hier ervaring mee hebt!

    Ik kijk uit naar je antwoord,
    Liese

    ReplyDelete