Sunday, December 27, 2020

Review: Loveli Deodorant & Lipbalm

#reviewloveli #ervaringloveli #lovelideo #lovelideodorant  #ervaringlovelideodorant  #reviewlovelideodorant #lovelilipbalm #reviewlovelilipbalm 
Hello and welcome (back) to my blog.

Today's blog post is only available in Dutch. You can translate the blog post to English or any other language by using the translate button on the right.  

Hallo en welkom (terug) op mijn blog. 

Nadat mijn review online kwam van de ProPolia Shampoo en Haarmasker werd  ik door een kennis geattendeerd op het merk Loveli. Ze was laaiend enthousiast over het merk en ze was het meest te spreken over de deodorant. Dat maakt mij natuurlijk nieuwsgierig. Ik vind het altijd leuk om nieuwe producten te proberen en deze deodorant sprak me direct aan. Ten eerste omdat het een stick variant is en dit mijn voorkeur heeft en ten tweede omdat het een natuurlijke deodorant is zonder aluminium. 

 In de blogpost van vandaag deel ik mijn ervaringen. 


Loveli Deodorant Fresh Cotton (30 ml)

Dit zegt Loveli zelf over de deodorant: Puur natuurlijke deodorant stick zonder aluminium, die echt werkt. Gebaseerd op kokosolie en natriumbicarbonaat en nog meer fijne ingrediënten die goed zijn voor je huid en je beschermen tegen zweetgeur. Door de toevoeging van zinkoxide werkt deze deo ook perfect tegen de geur van hormoonzweet, emotiezweet en stresszweet.
Bron: Loveli

Meer informatie

Nu schreef ik in mijn voorwoord al dat deze deodorant mijn aansprak omdat deze geen aluminium bevat, misschien denk je nu, maar waarom eigenlijk? Dat heeft twee redenen:

Ten eerste: Enige tijd terug waren deodorant met aluminium in het nieuws omdat deze wel eens borstkanker zouden kunnen veroorzaken. Nu ben ik voor deze blogpost onderzoek gaan doen en blijkt dat er allerlei onderzoeken zijn gedaan door o.a. het Amerikaanse National Cancer Institute en dat dit niet het geval blijkt te zijn. Per toeval, had ik een afspraak in het ziekenhuis omdat ik een bultje op mijn borst had ontdekt en ik stelde vraag ook aan mijn oncoloog, ook zij bevestigende dat er in geen enkel onderzoek is aangetoond dat aluminium borstkanker veroorzaakt, wel vertelde ze dat sommige mensen huidirritatie van aluminium krijgen. Geen reden om je zorgen te maken als jouw deodorant aluminium bevat, je kunt natuurlijk wel de keuze maken om een deodorant te gebruiken zonder aluminium. 

Ten tweede: Aluminium is een antiperspirant, wanneer aluminium in aanraking komt met het zout op onze huid, vormt het een soort propje dat de zweetklieren tijdelijk blokkeert. Je zweet dus minder als je een deodorant met aluminium gebruikt. De deodorant van Loveli bevat o.a. zuiveringszout (natriumbicarbonaat). Zuiveringszout bindt zuren als het ware aan elkaar en daarom is het ideaal om geurtjes mee te verwijderen. Want zuren (bijvoorbeeld de onaangename geur van zweet) worden door de chemische reactie geneutraliseerdJe zweet dus nog wel, maar je ruikt het niet door het zuiveringszout. 

Ingrediënten

Cocos Nucifera Oil (Kokosolie), Sodium Bicarbonate, Cera Alba (Bijenwas), Butyrospermum Parkii (Sheabutter), Zinc Oxide (Uncoated, Non-Nano), Maranta Arundinacea Root Powder (Arrowroot), Tocopherol (Vitamine E), Parfum (Natuurlijk), Helianthus Annuus Seed Oil, Benzyl Salicylate*, Citral*, Citronellol*, Geraniol*, Limonene*, Linalool* (*Natuurlijke Bestanddelen Essentiële Oliën)


Review

De geur van deze deodorant is echt heerlijk! Hij ruikt naar wasgoed die net uit de wasmachine komt, heerlijk fris. De stick is makkelijk in gebruik en laat geen kleur achter op je kleding. Ik ben echt heel blij met deze deodorant. Ik gebruik al jaren stick deo's omdat ik deze persoonlijk beter vind werken. Een spray deodorant werk niet voldoende bij mij, dan ruik ik aan het einde van de dag helaas een beetje naar zweet, dat heb ik bij de deodorant van Loveli helemaal niet! Tevens is de deodorant compact en kun je hem prima meenemen in je tas. 

Prijs en verkrijgbaarheid

Loveli 
Deodorant Fresh Cotton is verkrijgbaar voor €7,99  bij Loveli (gratis verzending vanaf €30,-). 


Loveli Lipblam Winter Edition

Dit zegt Loveli zelf over de lipbalm: Heerlijke lipbalsem die je lippen een prachtige kleur geven. Met de winterse smaak van kaneel, gember en kruidnagel (een beetje zoals peperkoek). Vol met bijzondere oliën, zoals avocado-olie en rijstkiemolie. Plus sheabutter voor extra verzorging en candellilawax voor een mooie glans. Deze super mooie ingrediënten maken je lippen weer zoenzacht, zonder je huid af te sluiten. De lipbalsem bevat namelijk geen minerale oliën, petroleum of paraffine.
Bron: Loveli 

Ingrediënten

Ricinus Communis Seed Oil (Castorolie), Cera Alba (Bijenwas), Persea Gratisima (Avocado-Olie), Oryza Sativa (Rice) Bran Oil, Euphorbia Cerifera (Candelillawas), Theobrome Cacao (Cacaoboter), Mica, Tocopherol (Vitamine E), Butyrospermum Parkii (Sheabutter), Helliantus Annuut Seed Oil (Zonnebloemolie), Squalaan, Parfum (Natuurlijk), Limonene*, Linalool*, Decenal* (*Natuurlijke Bestanddelen Essentiele Oliën)


Review

Toen ik zes weken geleden mijn pakketje ontving en de lipbalm openende rook ik meteen de geur van kaneel. Ik hou van de geur van kaneel en daardoor kreeg ik meteen zo'n warm winter gevoel. Dit is echt een heerlijke lipbalm, die een zacht laagje op je lippen achterlaat. Hij behoort nu al tot mijn favorieten en zit standaard in mijn tas. De lipbalm laat geen vettig laagje achter, hier hou ik persoonlijk ook niet van! 

Prijs en verkrijgbaarheid

Loveli Lipbalm Winter Edition is verkrijgbaar voor €5,99  bij Loveli (gratis verzending vanaf €30,-).


Ik hoop dat je mijn blogpost leuk vindt. 
Liefs Dewi. 


*Advertentie: De producten in deze blogpost zijn gesponsord door Loveli. Ondanks dat de producten gesponsord zijn gaat het om mijn eerlijke mening. Het is in Nederland verplicht voor bloggers om te vermelden dat een product verkregen is. Meer informatie kun je vinden op de website van Reclame Code

1 comment: