Tuesday, July 14, 2020

Review: (Lidl) Cien Cellular Beauty Skincare

Hello and welcome (back) to my blog.

If you follow my blog for a while, then the photo below may seen fimiliar to you, because this photo was in the blog post 'Outfits of week 19 and what I did' if you missed this blog post and you would like to read it, click here

Hallo en welkom (terug) op mijn blog. 

Als je mijn blog al tijdje volgt dan komt de onderstaande foto je wellicht bekend voor, dit komt omdat deze foto reeds in de blogpost 'Outfits of week 19 and what I did' zat, mocht je deze blog gemist hebben en graag willen lezen, kan dat hier


Teusday the 5the of May I was doing groceries at Lidl when I saw the Cien Cellular Beauty skincare. A lot is been written about this skincare by beauty and skincare bloggers, considering it could be a dupe of the expensize La Prairie Cellular Radiance cream. I decided to take the whole line* with me. 

*There is also a serum available. However, this was not available at the Lidl store were I was. 

Dinsdag 5 mei was ik bij de Lidl om boodschapjes te doen toen ik de Cien Cellular Beauty gezichtsverzorging zag liggen. Over deze gezichtsverzorging is veel geschreven door beauty en skincare bloggers, gezien het wel eens een kopie zou kunnen zijn van de dure La Prairie Cellular Radiance crème. Ik besloot de hele lijn* mee te nemen. 

*Er is tevens een serum beschikbaar. Echter, was deze niet bij de Lidl aanwezig. 


Cien Cellular Beauty Day cream
A thick creamy day cream, I personally don't like this and therefore I'm not happy with this day cream. It takes a long time to sink into my face and it leaves a white haze on my face. 

Cien Cellular Beauty Dagcrème
Een dikke romige dagcrème, hier houd ik persoonlijk niet van en ik ben dan ook niet te spreken over deze dagcrème. Het duurt lang voordat hij is ingetrokken en laat een witte waas achter op mijn gezicht. 


Cien Cellular Beauty Night cream
The night cream is a lot lighter which is strange because normally night cream is tickers than day cream. Therefore I like this nightcream, my face feels nourished and soft, but after a few nights of testing I find it not nourishing enought for my face, I notice after a few nights of using that my little dryness wrinkles a slowly became visable again. 

Cien Cellular Beauty Nachtcrème
De nachtcrème is een stuk lichter, vreemd, want normaal is een nachtcrème juist dikker. Deze crème vind ik daarom ook een stuk fijner, mijn gezicht voelt gevoed en zacht aan, maar na een paar nachten testen vind ik hem niet voedend genoeg voor mijn gezicht, dit merkte ik omdat mijn droogte rimpeltjes langzaam weer zichtbaar werden. 


Cien Cellular Beauty Glow Moisturiser
This moisturiser contains light reflecting particles and give you glowing looking skin, this reminds me of the By Terry CC serum and also the Charlotte Tilbury Hollywood filter. Personally I don't like this on my face, because it makes me look older. But I love it on my legs. 

Cien Cellular Beauty Glow Moisturiser
Deze moisturizer bevat licht reflecterende deeltjes en dat geeft je een glowing looking skin, deze doet me denken aan de By Terry CC serum en tevens de Charlotte Tilbury Hollywood filter. Persoonlijk vind ik hem niet mooi op mijn gezicht, maar ik hou ook niet van highlighters ed. omdat me dit ouder doet lijken door de licht reflecterende deeltjes, wel vind ik hem prachtig op mijn benen. 


Cien Cellular Beauty Eye Mousse
Strange that this is called a mousse, because personally I think it's more of a gel. A very nice eye cream, whether it actually works is difficult to say. For this you need to test an eye cream for at least 3 months, but since I have used this eye cream for several weeks, I'm very positive about this eye cream. 

Cien Cellular Beauty Eye Mousse
Vreemd dat dit een mousse wordt genoemd, want persoonlijk vind ik het een soort gel. Een hele fijne oogcrème, of deze daadwerkelijk iets doet is moeilijk te zeggen. Hiervoor dien je een oogcrème minimaal 3 maanden te testen, maar gezien ik deze oogcrème enkele weken gebruikt heb ben ik hierover erg positief. 



I hope you like my blog post.
Love Dewi

Ik hoop dat je mijn blogpost leuk vindt.
Liefs Dewi 

13 comments:

  1. Leuk artikel om te lezen. Ik heb de tubes en potjes ook al zien liggen bij de Lidl maar nog niet zelf aangeschaft.

    ReplyDelete
  2. Leuk artikel! Wel vreemd inderdaad dat de dagcreme zo dik is. Ik ben ook benieuwd naar de oogmousse, wat dus eigenlijk geen mousse is.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dankjewel voor je reactie =)
      Het wel of de dag- en nachtcrème zijn omgewisseld... De “oogmousse” vindt ik echt fijn =)

      Delete
  3. Dat ziet er uit als een uitgebreide review. Als ik je een tip mag geven zou ik dit artikel nog afsluiten met een soort samenvatting, conclusie. Lezers zoals ik willen graag weten wat je overall opinion is over het merk en de producten.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bedankt voor je reactie en tevens je advies, dat waardeer ik enorm en ga ik zeker meenemen in de toekomst =)

      Delete
  4. Jammer dat de producten niet helemaal naar wens zijn! Niks erger dan een dikke crème die niet intrekt.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bedankt voor je reactie =)
      Jaa gelukkig waren de producten niet te duur, dat scheelt weer.

      Delete
  5. Anonymous17 July, 2020

    Het is net of de dag en nacht crème omgedraaid zijn, ik hou er ook niet van als het te dik is en niet goed intrekt in mijn huid. Ik zou niet snel verzorgingsproducten bij de Lidl kopen maar dat is ook omdat het kruidvat naast de supermarkt zit.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja klopt, het lijkt inderdaad of ze de dag- en nachtcrème hebben omgedraaid. Ik koop ook nooit gezichtsverzorging bij de Lidl, maar zag ze liggen en kon me de hype rondom de producten herinneren, dus was nieuwsgierig =)

      Delete
  6. Anonymous20 July, 2020

    Deze pas ik, lijken me niet zulke fijne producten. De Lidl is denk ik toch niet geweldig met beautyproducten...

    ReplyDelete
  7. Leuke post om te lezen. Uitgebreid en leuk dat je het ook op de huid laat zien.

    ReplyDelete