Saturday, September 28, 2019

Outfit of the day

Hello and welcome (back) to my blog.

Just a short blog about my outfit of the day. I put on a old sweater from H&M ontop of the dress from the SHEIN blogpost, which you can read here, an a elastic belt to keep the sweater in place and these super cute ankle boots, I love the bow on the backside.

Hallo en welkom (terug) op mijn blog. 

Vandaag een korte blogpost over mijn outfit van vandaag. Ik heb een oude H&M trui over het jurkje van de SHEIN blogpost gedaan, blogpost kun je hier lezen, met een elastische riem om de trui op z'n plek te houden en deze super schattig laarsjes, ik hou van het strikje aan de achterkant. 



I hope you like my blogpost and I wish you a nice weekend =)
Love Dewi

Ik hoop dat je mijn blogpost leuk vindt en ik wens je nog een fijn weekend =) 
Liefs Dewi 

No comments:

Post a Comment