Thursday, September 5, 2019

SHEIN haul

Hello and welcome (back) to my blog. 

Since a while I’ve been getting ads on Facebook and Instagram from SHEIN. I’ve seen instagram bloggers posting clothes from them and I thought why not just take a look and found these three lovely pieces. 

Hallo en welkom (terug) op mijn blog. 

Sinds een tijdje krijg ik reclame op Facebook en Instagram van SHEIN. Ik heb Instagram bloggers kleding zien posten  van SHEIN en ik dacht, ik ga eens een kijkje nemen en vond deze drie leuke items. 


I love the bottom, but the top doens’t look good on me, so I will make a skirt out off this.
Ik vind de onderkant super leuk, maar de top staat niet bij mij, dus ik ga een rokje hiervan maken.


To be honest, I wasn’t a fan of the hole fanny pack thing, but since I’ve been wearing my Gucci Marmont like a fanny pack, I’m loving it more and more. I saw this beautiful fannypack and it does reminder me a bit of the Hermes Kelly, which I love and hope one day to have in my collection. It’s a little bit on the small size, it only fits my phone, LV key pouch and keys, but that’s fine for an evening out or a walk with Noé. 

Om eerlijk te zijn was ik geen fan van het hele heuptasjes gebeuren, maar sinds ik mijn Gucci Marmont draag als een heuptasje, vind ik de look steeds leuker en leuker. Ik zag dit mooie heuptasje en het doet me een beetje aan een Hermes Kelly denken, welke ik prachtig vind en ooit hoop in mijn collectie zal hebben. Het tasje is een beetje aan de kleine kant, alleen mijn telefoon, LV sleutel tasje en sleutels passen erin, maar prima voor een avondje uit of een wandeling met Noé. 


I saw this skirt and just liked it, it’s simple but super cute and I have nothing in my closet like this skirt, because I normally don’t wear prints. 

Ik zag dit rokje en vond hem meteen leuk, hij is simpel maar super schattig en ik heb niets in mijn kledingkast zoals dit rokje, omdat ik normaal gezien geen printjes draag. 


I hope you like my blogpost. 
Love Dewi

Ik hoop dat je mijn blogpost leuk vindt.
Liefs Dewi 


EDIT 08-07-2020:
I'm very satisfied with the quality of the clothing. The dress (that I've made into a skirt), I worn a lot last winter and still looks like new. I've also worn the skirt several times and also still looks like new. I've used the fannypack a few of times, because it's to small for me. 

EDIT 08-07-2020: 
Ik ben erg te spreken over de kwaliteit van de kleding. Het jurkje (dat ik vermaakt heb naar een rokje), heb ik afgelopen winter heel veel gedragen en ziet er nog als nieuw uit. Ook het rokje heb ik al meerdere keren gedragen en ziet er ook nog als nieuw uit. Het heuptasje heb ik maar enkele keren gebruikt omdat het toch iets te klein is voor mij. 

1 comment: