Friday, October 6, 2017

I'm happy to be back

For a few months now I had the idea to start blogging again. November 2015 I wrote my last blog post on my blog "I love Fashion by Dewi" and at the beginning of this year I decided to delete my blog.

I was looking too much at other blogs and bloggers, their beautiful and professional websites, the beautiful outfit photos and I really wanted that to. However, in practice this turned out not to be feasible for me, I was continuously disappointed and therefore lost all pleasure in blogging.

Now a few months later I miss blogging enormously and I realize why I started. Sharing my love for fashion, sharing my outfits, taking photos and writing. 

This process has taught me that sometimes you have to look back at why you started something. That made me realize how much I liked blogging. I also realize why I lost the pleasure in blogging and this doesn't mean that I will not get inspiration from my favorite bloggers, but I realize that this is a hobby for me and that it does not always have to be perfect. I'm very happy that I have made the decided to start blogging again and I hope you are looking forward to it too.


Love, 
Dewi


























Sinds een paar maanden loop ik met het idee rond om weer te gaan bloggen. November 2015 schreef ik mijn laatste blog post op mijn blog "I love Fashion by Dewi" en begin dit jaar besloot ik mijn blog te verwijderen. 

Ik keek teveel naar andere blogs en bloggers, hun prachtige en professionele websites, de prachtige outfit foto’s en ik wou dit ook graag. Echter in de praktijk bleek dit niet haalbaar voor mij, ik was continu teleurgesteld en verloor daardoor alle plezier in het bloggen. 

Nu een paar maanden later mis ik het bloggen enorm en besef ik waarom ik toen was begonnen. Het delen van mijn liefde voor mode, delen van mijn outfits, het maken van foto's en het schrijven. 

Dit proces heeft me geleerd, dat je soms terug moet kijken waarom je aan iets bent begonnen. Daardoor besefte ik hoeveel plezier ik eraan had. Tevens besef ik goed waardoor ik de vorige keer het plezier in het bloggen ben verloren en dit betekend niet dat ik geen inspiratie ga halen uit mijn favoriete bloggers, maar wel beseft dat dit voor mij een hobby is en dat dat niet altijd perfect hoeft te zijn. Ik ben enorm blij dat ik besloten heb weer te gaan bloggen en ik hoop dat jullie er ook naar uit kijken.  


Liefs, Dewi

No comments:

Post a Comment