Sunday, December 10, 2023

Review: Collagen Deluxe

Hello and welcome (back) to my blog.

Today's blog post is only available in Dutch. You can translate the blog post to English or any other language by using the translate button on the right.  

Hallo en welkom (terug) op mijn blog.
 

Als je mij persoonlijk kent, mij volgt op Instagram of mijn blog al een tijdje volgt weet je wellicht dat ik sinds een aantal jaar collageen slik. 

Tot verkort heb ik het RevitalTrax collageen geslikt, waar ik altijd erg tevreden over ben geweest. Kort na mijn HIFU behandeling ben ik het collageen van Collagen Deluxe gaan slikken en ik ben fan!

Ik heb de collageen shots van Collagen Deluxe, dit zijn kleine flesjes van 25ml, welke ontzettend handig zijn voor bijvoorbeeld een weekendje weg, op reis of gewoon dagelijks. Je hoeft niet zoals bij RevitalTrax de collageen eerst te mixen met bijvoorbeeld water, ik vind dit ontzettend handig, je pakt een shotje en kunt het direct drinken. De shotjes smaken heerlijk! Het smaakt naar bessen winegums. In plaats van shotjes kun je ook kiezen voor een fles van 500ml, 1000ml of 2000ml, ook deze zijn gemakkelijk in te nemen met de bijbehorende doseer dop.

Ik merkte na 2 weken direct verschil, mijn nagels zijn sterker, mijn haar glanst meer (manlief gaf afgelopen weekend zelfs een compliment hoeveel mijn haar glanst) en mijn huid heeft een prachtige glow! Ik merk duidelijk verschil tussen RevitalTrax en Collagen Deluxe en dit komt omdat Collagen Deluxe 7500mg meer collageen bevat per dagelijkse dosis. Naast collageen bevat het o.a. ook hyaluronzuur, D-biotine, zink en diverse vitamine zoals vitamine C, B12, B13. Voor meer informatie en alle ingrediënten verwijst ik je naar de website van Body & Skin huidverbeteringen.

Namens Daisy (eigenaresse van Body & Skin huidverbeteringen) mag ik mijn lezers en volgers korting aanbieden. Met de code DVSWEDISH5 ontvang je € 5,- korting op de collageen shots of een fles van 500ml (de korting is moment niet van toepassing op de grotere flessen van 1000ml of 2000ml gezien deze momenteel een actie prijs hebben). 

Prijzen:
- 20 shots normaal voor € 54,95 en met de kortingscode € 49,95. Dat is € 2,50 per dag. 
- 500 ml normaals voor € 44,95 en met de kortingscode € 39,95. Dat is € 2,00 per dag. 

Bestellen kan via de website van Body & Skin huidverbeteringen.


I
k hoop dat je mijn blogpost leuk vindt.
Liefs Dewi 


*Advertentie: De collageen shots van Collagen Deluxe zijn gesponsord door beauty kliniek Body & Skin huidverbeteringen te Helmond. Dit betekend dat ik dit product gratis heb ontvangen in ruil voor een blog post. Ondanks dat ik de collageen shots gratis heb ontvangen, ben ik altijd eerlijk over de producten die ik test! 

Het is in Nederland verplicht voor bloggers om te vermelden dat een product verkregen is. Meer informatie kun je vinden op de website van Reclame Code

No comments:

Post a Comment