Saturday, November 25, 2017

Christmas gifts for him

Hello and welcome back to this "C H R I S T M A S blog serie".

Yesterday was all about Christmas gifts for her. If you missed this blog post, you can read it here. Today it's all about Christmas gifts for him. I have skipped the category "in between" because I found it very difficult to find products.

Hallo en welkom terug bij deze "K E R S T M I S blog serie". 

Gister ging mijn blog over Kerstcadeaus voor haar. Als je deze blog post hebt gemist, kun je hem hier lezen. Vandaag gaat over kerstcadeautjes voor hem. Ik heb de prijs categorie "in between" weggelaten, gezien ik het erg moeilijk vond om producten te vinden. 


Christmas gifts for him 


Every woman loves a man who smells good, that's why I think perfume for men (think of your boyfriend, partner, father, father-in-law, brother, etc.) is also a very good gift. Zara also has delicious budget proof perfumes for men. If you have a little more to spend, Blue De Chanel smells delicious and Valentino Uomo is also really a wonderful fragrance.

Elk vrouw houdt van een man die lekker ruikt, dat is de reden waarom ik denk dat ook parfum voor mannen (denk aan je vriendje, partner, vader, schoonvader, broer, ect.) een zeer goed cadeau is. Ook voor mannen heeft Zara heerlijke budget proof parfums maar ook de Kruidvat. Kruidvat heeft een eigen parfumlijn genaamd: The Master Perfumer. 100ml voor slechts €7,99! Het is wel een Eau de Toilette, maar perfect als je minder te besteden hebt. Mocht je iets meer te besteden hebben, Blue De Chanel ruikt heerlijk en Valentino Uomo is ook echt een heerlijk luchtje. 

Zara Man Blue Spirit shop here
Chanel Blue De Chanel shop here
Valentino Uomo shop here
Last year I bought my friend the boxers from H&M x David Beckham and he really liked them. I live with my boyfriend, with whom I have been together for almost nine years. I can imagine if you are just in a relationship that you are not comfortable giving boxers. Socks are also s a good gift for men and I personally think these socks from Calvin Klein are very beautiful.

Vorige jaar heb ik mijn vriend de bovenstaande boxers van H&M x David Beckham gekocht en hij vond ze erg mooi. Ik woon samen met mijn vriend, met wie ik bijna negen jaar samen ben. Ik kan me voorstellen als je net een relatie hebt, dat je, je niet comfortabel voelt bij het geven van boxers. Sokken zijn altijd ook een goed cadeau voor mannen en deze sokken van Calvin Klein vind ik persoonlijk erg mooi. 

H&M x David Beckham Boxers (SOLD OUT)
Calvin Klein Socks shop here 



Just likes socks, wallets are always a good gift for men. My boyfriend has the Antony Morato wallet (the left one in the image) and I know he really likes the Louis Vuitton Damier Graphite print. Like a lot of men, I suspect.

Net als sokken, is een portemonnee ook altijd een goed cadeau voor mannen. Mijn vriendje heeft de portemonee van Antony Morato (links op de afbeelding) en ik weet dat hij de Louis Vuitton Damier Graphite print erg mooi vindt. Zoals veel mannen, vermoed ik. 

Antony Morato Wallet shop here
Louis Vuitton Alletamerigo Wallet shop here


Other gifts that you can make men really happy with is:
- Watch
- Belt
- Electric razor
- Keychain (you can make this really personal, with a photo or a name or just the brand of his car)

If you like to give something that you can enjoy together, the following ideas might be something for you and your lover (or maybe for your parents): 
- Book a massage or a private sauna with a Jaccuzi with an overnight stay  
- A spa day or visit to a thermal pool is also a good idea
- Mini vacation or weekend (Christmas 2015 I gave my boyfriend a trip to Rome)
- Have dinner at his favorite restaurant
- Tickets for Disneyland (or an other theme park), tickets for the Formule One or from his favorite artist (singer/comedian) or soccer club.

Andere cadeautjes waar je mannen blij mee kunt maken:
- Horloge
- Riem
- Scheerapparaat
- Sleutelhanger (je kunt dit echt persoonlijk maken, met een foto of naam of van het merk van zijn auto) 


Mocht je graag iets geven waar je samen van kunt genieten, zijn de onderstaande ideeën wellicht iets voor jou en lover (of misschien je ouders): 
- Boek een massage of een privé sauna met Jacuzzi met een eventueel overnachting 
- Een spa dagje (Thermaalbad Arcen, Zwaluwhoeve of Thermea2000 zijn ook een goed idee)
- Een mini vakantie of weekendje weg (Kerst 2015 gaf ik mijn vriendje een reis naar Rome)
- Diner in zijn favoriete restaurant 

- Kaartjes voor Disneyland (of een ander amusement park), kaartjes voor de Formule 1 of van zijn favoriete artiest (denk aan zanger/zangeres, cabaretier) of voetbalclub.


I hope you like my blogpost.
Love Dewi.

Ik hoop dat je mijn blogpost leuk vindt. 

Liefs Dewi. 

No comments:

Post a Comment